streda 23. mája 2012

One step from the dark paradise

Tak konečne v ďalšej farbe V-tričko z H&M-ka .Tento krát v červenej :D
Ďalej vám chcem ukázať môj noví prívesok sovičky :) 
Áno áno je z brava (Nie že by som si kupoval bravo :D)
Ďalej vám chcem ukázať nový strih :) možno by ste si to aj všimli ale každí kto šiel so mnou von si to nevšimol :( :D nove vlasy si hlavne všimnete na poslednej fotky zo soboty :)

Ps:Pre niektoré spravy od vás blog urobím trochu svetlejší nech nieje až tak temný tak sa môžte tešiť :)








5 komentárov:

  1. tú sovu som mala ale stratila som ju a našla som len retiazku :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miluju sovičky na krku. Mám doma celkem na krk tři, přitom na tom jednom jsou tři, tákže jich mám na krk celkem pět!:DD.. A mám i prstýnek a náušnice:)) Miluju je.. Chtěla bych si nechat sovu vytetovat:)

    OdpovedaťOdstrániť